Då var det äntligen helg.

Hallå hallå allihopa och hej Fredag!!
Äntligen är det helg, och fast än att planerna för helgen fick strykas så är jag pepp ändå. För det betyder i princip bara chill och mys, i like.
 
Idag väntade första examinationen av två i denna kursen vi läser just nu. Och klantig som jag var så råkade jag stänga av klockan i sömnen i morse, och vaknade med ett ryck 20 min innan tåget skulle gå..så det var bara att dra på sig första bästa plagg och köra ner till centralen för att ta nästa tåg.
 
Och frukost fick jag köpa på Espresso house, inte för att det gjorde mig något precis ;) Men till skolan kom jag iallafall, och bara 5 min för sent.. Helt ok även om jag verkligen hatar att komma försent till skola eller jobb. Examinationen gick bra, och jag kan väl plusta ut för en sekund iallafall. När dom skrev att denna kursen skulle hålla ett snabbt tempo så skojade dom inte! Och jag måste verkligen planera mig tid bra dessa veckorna innan jul känner jag. Dels för att jag vill försöka jobba så mycket det går och även kunna hålla tempot i skolan och kunna skriva det vi ska.
 
Ja det är en klurig ekvation detta. 
 
Men som tur är så kommer jag att skriva den stora examinationen i denna kursen med Emilia, min klippa, och vi är grymma tillsammas. Så detta kommer vi fixa galant! 
 
Nu ska jag slänga mig i sängen med datorn och bara slösurfa tills Rasmus kommer hem. Och då blir det iväg och fixa saker till att göra Libapizza!
 
 
Puss & kram 
Kvällsnöjet igår. Köpte ny målarbok med bara julmotiv på Willys herromdagen 
 
 
 
En STOR morgonkaffe
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0