Tisdag 3.e Maj

Hej folket!
Hoppas er Tisdag varit bra?! Min började lite stressigt då jag råkat stänga av larmet i sömnen. Men jag han faktiskt ner till tåget! Och jag vaknade 40 min innan det skulle gå.. 
 
Iallafall så var det en kort dag i skolan och klockan 10 slutade vi igen. Men jag & min grupp satt kvar och jobbade på vår redovisning tills nästa vecka. Ingen vila här inte! Jag har massor att göra till nästa vecka.
En rapport om VFU.n, gruppredovisning, skriva del 2 av vår portfolio för denna kursen & läsa kurslitteratur. Sen ska jag dessutom ha en spontan tjejkväll på Lördag. Och på Torsdag är det släktkalas också!
 
Woop Woop, livet leker.
 
Vi hörs. Puss ❤️
 
 
Under dagens workshop lekte vi med lera.
 
 







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0