Söndag 8.e Maj

Hej vänner!
Jag hoppas ni haft en fin Söndag och helg! Min har varit toppen, då solen lyst och det varit strålande väder ända sen i Torsdag!! Helt underbart!
 
Igår blev det tjejkväll här hos mig och vi lagade lite tacos tillsammans och sen blev det äpplepaj och spel, massor med mys! I dag har jag spenderat en timme i Rasmus föräldrars trädgård för att Rasmus skulle hjälpa dom med något. Så jag passade på att lapa lite sol.
Jag han även med en runda ner till stan och fick med mig två klänningar.
 
Nu är vi hemma efter att ha hjälpt pappa lite och även varit och handlat. Nu ska vi äta en sen middag och sen ska jag hoppa in i duschen. I morgon är jag ledig så jag ska cykla upp till pappa för att sitta och plugga på hans balkong. Fint! 
 
 
Vi hörs.
Puss ♥
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0