Sommaren har kommit

Hej!
Alltså vilken dag det varit! Våren måste verkligen stanna här nu, jag vill det. Idag har det varit typ 20 grader ute och det har varit varmt och skönt. Dock så har jag mest varit runt över allt idag. Va hemma hos pappa och hjälpte honom, sen var jag hemma hos Rasmus föräldrar för att lämna lite käk till Rasmus, Mia & Hassen. Sen satt jag där en stund och njöt av solen.
Efter det åkte jag och fixade ihopa lite saker till en present till min ena kusin som jag var på kalas hos i kväll. 
Och nu är jag hemma, har svidat om till myskläder och slängt upp håret i en ful bulle..chillmode on.
 
I morgon har jag lite saker som ska hinnas med, så det får inte bli en allt för lång sovmorgon, haha!
Planerna för i morgon är:
- Åka till vetrinären med Tösen
- Städa lägenheten
- Handla till min tjejkväll på Lördag
- Plugga
- Tvätta
- Träna
 
Lite att ta tag i med andra ord..hehe.
 
Puss puss ♥
 
 
En supergod chilikyckling & bulgursallad i solen innan idag. Fint!
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0