Skrylle naturreservat

Alltså, oj oj!
För mycket frisk luft är inte bra! Jag har haft en himla rolig dag i skogen, men alltså jag är helt slut i kroppen. 
 
Jag somnade 2 timmar i soffan när jag kom hem, och nu ska jag strax går och lägga mig igen. 
Men dagen har varit väldigt händelserik, och det bästa var nog när vi håvade efter olika vattendjur i en liten damm i skogen. Alltså fatta så många olika sorters djur det finns, som man inte tror ska leva där under ytan.
 
Sen kan jag också lägga till att jag gått 10500 steg idag. Då förstår ni hur mycket vi gått, och vilken go träningsvärk jag kommer ha i morgon. Fint!
 
Puss och god natt på er
 
 
Så fint landskap
 
Och denna lunchen alltså


 




 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0