Mysmorgon & fröknäcke

God morgon på er!
Hoppas ni haft en bra start på morgonen? Min gjorde ganska ont då jag vaknade av att min vad krampade ja jäklar i det. Aj aj aj!!
Men, det positiva var att jag vaknade långt innan klockan skulle ringa. Så jag har haft en mysmorgon i sängen med datorn i knät. Så jävla underbart!
 
Idag är det skola mellan 11-13, jag vet..lönt! Men det positiva är att jag är hemma till ca 2- halv 3 igen. Och sen har vi ingen skola mer denna veckan.
 
Men nu ska jag klä på mig och cykla till tågen.
 
Puss 
 
Gjorde fröknäcke igårkväll, gott!
 
2,5 dl Bakmix
3 dl kokande vatten
1 msk olja
Sen hade jag i ca 1 dl majsmjöl 
 
Blanda ihopa & låt stå i 10 min.
Häll över smeten på en plåt med bakplåtspapper.
Lägg ytterligare ett bakplåtspapper på, och börja kavla ut. Det ska vara jättetunt!
Sen in i ugnen på 150 grader i 45-50 min
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0