Konsten att panikplugga & ordbajsa

Hola mina babes!!
Fredag Fredag Fredag!! Tjohoo!!
 
Och jag har suttit inne och (panik)pluggat hela dagen lång, himla duktigt av mig va?! Men så är det när man har noll framförhållning och ska skriva allt i sista sekunden..men vaför rucka på sina traditioner? 
Jag vet, jag vet..men Hey(!), lite spänning i vardagen har väl ingen dött av, eller? ( Jo säkert någon...). Men jag är strax klar och då ska jag nog plocka undan lite och sen öppna en av mina låneböcker från bibblan och mysa upp mig i soffan med min stora godispåse bredvid mig.
 
Nej nu jäklar i det ska jag se till att plugga färdigt!
Puss på er mina fina läsare, och ha en fantastisk helg!
 
Puss ♥
 

Och kom ihåg att ni är helt jäkla fantastiska! Ja just DU som läser detta! Du är himla bra, snygg, söt, smart, rolig, klok..du är bra precis som du är! ♥ 
Låt aldrig någon få dig att tro något annat. Och låt ingen bestämma vilket värde du har, för du är ovärderlig. ♥
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0