En solig Söndag

Hej snäckor! Jag hoppar ni hade en trevlig valborg i går? Jag hade en riktig mysvalborg men massa god mat och vin. Fina grejor! 
 
Idag var den en riktig segsöndag och vi har inte gjort något speciellt direkt. Tog en tur med bilen i det fina vädret och käkade hamburgare i höllviken och sen åkte vi och fiskade en stund i Skåre. Sen har det varit det vanliga Söndagsfixet, Söndagar är så himla jobbiga tycker jag! Mest för att vi alltid har så mycket att göra, då vi veckohandlar och fixar matlådor då. Och vips så är klockan 22 och man ska hoppa i säng.
 
Men i morgon är det back to school igen, och jag är taggad som attan! För i morgon börjar vi en ny kurs nämligen, eller nä egentligen inte, men det är andra halvan av kursen vi hade innan praktiken som fortsätter nu. Och sen är det bara en månad till skolan slutar, så vi är verkligen inne på slutspurten av denna terminen nu. Fatta att jag till hösten bara har 1,5 är kvar av min högskoleutbildning?! Vart har tiden tagit vägen?
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i en kall säng... ja kalla sängkläder är så himla skönt!
 
Puss på er ♥
 
 
 
 
 
Och på tal om våren, så ska jag snart fixa en ny header i promiss! Lite tråkigt att ha en "jul-header" när det går mot sommar :P



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0