En sån onödig dag

Hej hjärtan!
Idag har varit en sån där onödig dag kan jag tycka. Inget speciellt har hänt, och det som har hänt är inte värt att nämnas, typ.
Men såna dagar behövs ju också, sägs det. Iallafall så har helgen börjat för min del, vilket är riktigt skönt! I morgon är planen att plugga och sen blir det bara mys. Och på Lördag ska vi alla in till Filip & Maria för att inviga deras nya kök, som för övrigt är sjuktsnyggt, med lite käk (jag hoppas på grillat) och mello-tittande.
 
Men nu ska jag slänga ihop lite kvällsmat. 
Puss & kram ❤️
 
När håret är on point.
 
Den där egentiden man har på tåget in till skolan. 
 
 
 
Denna hittade jag igår, och jag fick mig en liten go egoboost. För fan vad bra jag är!! Och fan vad ni alla är bra!!







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0