Våren är SÅ här!

Alltså detta väder!! Jag må gilla hösten för alla fina löv och så, men våren, den klår ingen! Graderna visar minst +10 och jag & Tösen har intagit balkongen och för att njuuuta av solstrålarna, helt underbart.

Annars har det inte hänt så mycket mer än att jag varit ute på förskolan och lämnat lappar till föräldrarna och även satt upp en lapp med info om mig. Alltså på Måndag är det äntligen dags igen! En hel månad ute bland underbara barn, och om detta vädret håller i sig så kommer April bli en toppenmånad! 

Men nu ska jag fixa ihopa lite lunch tänkte jag, något sen dock.. Men vet ni att oftast när jag äter min lunch kring 2-3 tiden så har jag så bra energi på träningen sen.

Och på tal om mat så måste jag tipsa er om ett jättegott bröd från "va gott". Det är ett Proteinbröd med hela 21.8 g protein per 100 g. Fint ska det vara! Dock är det riktigt dyrt, tyvärr. Men vill man unna sig ibland är ju detta perfekt!


Puss ❤️

22:- på Willys

Dagens goda frukost. 
Testade Pauluns granola med kakao & hallon. Så god!!







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0