Städa städa varje..Måndag?!

Heeej på er allihopa!
Alltså först och främst, har ni sett det att instagram ska ändras i morgon? Så jävla dåligt! Nu ska man inte kunna se bilder som folk laddat upp i kronologisk ordning, utan nu kommer de konton vars bilder man "likar" mest visas först hela tiden...lite störigt =/ Men så är det.
 
Idag har det varit en riktigt städdag, och jag har verkligen storstädat överallt! ett stort plus för att vädret varit helt fantastiskt idag också, så humöret har ju varit på topp! Men jag måste säga att sommartiden verkligen ta kol på mig! Är så förvirrad och tror att klockan är minre än vad den är, otroligt frustrerande. Men ja vad ska man göra liksom.
 
Men nu ska jag bara chilla i soffan i två timmar och sen är det dags för ett Cg/Iw-pass men en grym ledare!! :D
Pepp!
 
 
Puss♥
 
 
Paus i städningen!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0