Söndag 20.e Mars

Hej mina hjärtan!
Just nu prokrastinerar jag som bara den! Hehe..skulle ju egentligen pluggat, men det är så mysigt att sitta i sängen, måla målarbok och kolla på filmer från när man var liten.
 
Men jag tänkte väl alldeles snart ta tag i pluggeliplugget. Rasmus är i Tyskland idag, så jag har lite ensamtid hela dagen. 
 
Igår blev det en riktig mysLördag då vi grillade lite och faktiskt tog vart ett glas vin...är det nu man börjar bli vuxen? Nej skämt och sido, det blev en burkcola senare på kvällen också, haha!
 
Men nu ska jag fortsätta rita lite och kolla på mig själv som bebis...klart man blir lite bebissjuk när man ser detta. Men det får vänta något litet år till.
Måste ju bara erkänna att jag har två listor på datorn med massa namn som jag skulle kunna tänka mig. Mest så man är beredd, hahah!! 
 
Puss puss 
 
 
 









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0