Onsdag 9.e Mars

Men hej på er!
Hoppas ni haft en bra start på veckan, och att ni har en bra Onsdag!
Själv har jag det himla bra då jag inte behövde ställa någon klocka i dag för att jag inte hade någon skola, och även är ledig Torsdag och Fredag också.. ibland är studentlivet bäst alltså! :D
 
Så planen för i dag är väl att spela in lite videos tänkte jag. Måste få ihop några nu till April när jag ska ut på praktik hela dagarna och inte har tid att filma så mycket! Vet dock inte vad jag ska filma?
Iallafall, så har jag precis käkat lite lunch..tonfiskgratäng, GOTT! Och nu är jag helt proppmätt, hahaha, så jag bara ligga och ha matkoma i två timmar innan jag kan göra något. 
 
Men annars så händer det inte så mycket idag, förutom i kväll, för då är det äntligen dags för boxning igen, det har blivit mitt nya favoritpass! Tycker det ger så himla mycket.
 
Så ni får ha en fin dag, så hörs vi.
Puss ♥
 
Peppad tjej innan Indorrwalking-intervall passet igårkväll!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0