En fullspäckad, rolig helg

Hej mina älsklingar! Kass på att uppdatera här eller, suck alltså?! Men så är det ibland.
 
Jag hoppas ni haft en mysig helg, för det har jag verkligen haft! I Fredags åt vi middag hos mamma & Urpo, och snackade till sent på kvällen. Och i går blev det årets första grillning tillsammans med Rasmus & Pappa, himla gott!! Sen kollade vi, som alla andra, på melodifestivalen. Och jag hejade ju stort på Wiktoria, men Frans är bra också. Och Wickan kom ju tvåa så att.
 
Och i dag blev det en tur in till Emporia för jag skulle fixa en ny bh på twilfit, kommer aldrig handla bh.ar någon annanstans! Men, jag kom hem med ett par nya skor också. Ett par Johnny Bulls stövlar!! Som jag fick av Rasmus, fyfan vad jag har en snäll sambo alltså! 
 
Men nu ska jag slänga mig i soffan en stund innan sängen kallar. I morgon är det skola hela dagen lång, men det är så roliga saker som händer denna veckan att jag nästan längtar tills klockan ringer i morgon...fast jag kommer nog ångra att jag sa det ;)
 
Puss på er! Och tack så mycket för att ni kikar in här varje dag och läser ♥ ♥
 
Så jäkla snygga systrar alltså!
 
 
Kärlek, så mycket kärlek!
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0