En bortglömd del av min barndom

Hej på kvällskvisten!
Hoppas ni haft en bra Onsdag? Dom flesta har väl påsklov nu kan jag tänka? Och vet ni, det har jag också nu! Ända tills på Tisdag. Så skönt! 

Så dagen idag har väl varit rätt lugn. Gick i skolan mellan 8-10..jag vet, lönt eller? Kunde hellre sovit, men jag fick ut lite av lektionen vi hade, så jag är nöjd.

När jag sen kom hem, efter att ha varit på Ikea och handlat, och även på Willys så hämtade jag ut ett paket från teknik magasinet. För jag har nämligen haft en massa band från pappas gamla videokamera, som vi inte spelat över på VHS eller dvd..och därför hade jag eller Maja aldrig sett dom. (Dock så har jag två inspelade VHS-band från min födsel)

Men nu fixade jag hem ett typ VHS-band som man kan lägga ner de små banden i, och sen spela upp det i VHS.en. Alltså hur smart??!! Och det va så kul att se massa klipp från ens barndom som hamnat i glömska. 

Så det har jag underhållet mig med iprincip hela kvällen. Och jag måste ju säga att man blir lite gråtfärdig...kan ju också bero på att "min vecka" är på g...frågor på det...
Men alltså, hur mysigt var det inte att vara barn? Och fast än mina föräldrar skildes när jag var typ 6-7 år så har jag ändå haft en fantastisk barndom, och jag är tacksam över att jag haft och har en så bra mamma & pappa ❤️.

Men ja, nu ska jag strax sova, har ju som sagt "påsklov" nu. Men jag är ju som jag är och vill gärna vara uppe länge när jag är ledig dagen efter.
Haha, hoppas inte mina barn ärver det från mig. För jag har ärvt det från mamma och pappa, hahaha!!

Men ni får sova så gott, så hörs vi.

Puss 


Jag & min pappa dagen då jag föddes. 
Jag är ca ett dygn gammal här. 






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0