Dags för ny frilla

Hej på er! Idag är det vår ute, och jag bestämmer att våren officiellt är här nu.
 
Jag fick för mig att jag skrivit ett inlägg igår, haha, men det har jag helt inbillat mig. Så jag får skriva ihop det idag istället.
Så, i går hade vi en himla rolig dag i skolan då vi var på studiebesök på malmö tekniska museet, SÅ KUL! Och jag hade gärna stannat längre men vi skulle tillbaka till skolan för att få klart vårat hus tills på Fredag, och vi blev som sagt klart. 

Och i dag var det äntligen dags för klippning av mitt barr! Har inte klippt det på ett år, så jag kände att det va dags att rusta upp det lite. Och det blev fint, sen typ ut osm innan men lite mer...välvårdat (?) nu är allt slitna är borta och det liksom har en helhet. Men, om jag ska va ärlig så var det faktiskt inte så jätteslitet..bra hår! Tack mamma och pappa för det :D
 
Men nu ska jag käka upp min sena lunch och sen förbereda mig för boxning!
 
Puss ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0