TBT: Juni 2014

Året var 2014, jag jobbade på McDoanlds & kämpade ihjäl mig på Komvux för att komma in på högskolan. Och detta hände i Juni.
 
Den 5 Juni fick jag mitt slutbetyg. Hjälp vad stolt jag var över mig själv!
 
¨
En av alla outfitsbilder jag tog under månaden. Tråkigt nog så gick den toppen sönder under sommaren :(
 
Vi hade en Mamma-Döttrar-dag med lite fika på stan.
 
 
 
Vi firade 2 års förlovning.
Och alltså ser ni så liten min ring är! Vi beställde fel storlek och fick lämna in den typ samma dag som vi förlovade oss. 
 
Rasmus fick vattenkoppor..no coments. Och vi spenderade midsommarafton i Soffan framför massa filmer, chips & dippa.
 
Var på fest med Elli
 
Det blev rätt många promenader under månaden
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0