Fredag och bra humör

Hej mina fiiina läsare!!
Jag är på ett så fantastisk humör idag! Jag vaknade långt innan klockan ringde och sen kom jag ju på att det är Fredag hela dagen lång idag!
 
Tyvärr så är det inget sol-väder idag heller, solen är viserligen framme, men det blåser. Så det blir till att hålla sig inne idag. Tänkte nog spela in lite videos till Youtube, nu när man inte har någon skola som tar all tid och ork för en så kan man dra igång lite sånt roligt igen.
 
Spelade in en igår som samalagt tog tre timmar. Hahah, en morgonrutin, men saken var den att jag fick städa lite först innan jag kunde filma. Men ja, vad gör man inte..
Men ja, nu har jag precis käkat lite frukost och ska börja ställa upp kameran och lite sånt. Har dock ingn aningom vad jag ska göra för video, men det kommer väl i guess?
 
Annars så händer det inte allt för mycket idag, förutom att vi ska grilla ikväll, GOTT!!
Så jag hoppas ni har en fin Fredag så hörs vi.
Puss ♥
 
En färsk från sängen
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0