En vanlig Onsdag

Hej mina fina läsare! ♥
 
Jag hoppas att allt är bra med er och att ni taggar inför midsommar! Jag är så taggad, och speciellt nu när det ser ut som att solen kommer stråla här nere..jag menar när hände det senast på midsommar? haha! 
Jo, förra året, då vi var nere i Spanien vid denna tiden (ljuuuva minnen!!) men i år är vi himma, men det är rätt gött det också.
 
Så i kväll ska jag och Rasmus, som är ansvariga för all handling, köra och just handla. Sen ska jag köra ut allt till Josse i Höllviken där årets midsommar kommer äga rum. Det kommer bli så mysigt! Dessutom tror jag att jag vet vad jag ska ha på mig redan nu, kryss i taket liksom! 
 
Men men, nu ska jag käka upp en väldigt sen frukost och efter det bara chilla i soffan. Har känt mig så konstig i kroppen både i går (fick halvera min powerwalk) och i förrgår. Så nu blir det till att chilla så jag inte åker på en förkylning eller något sånt skit igen. För det har jag inte tid med, börjar ju jobba nästa vecka! :D
 
Men vi hörs allihopa! Om grannarna kan sluta borra så mycket, så kanske jag spelar in lite videos till Youtube idag!
 
Puss ♥
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0