Parkhäng & grillning

Alltså igår var en så himla bra dag!
Först hade jag en kortkort dag på jobb och slutade redan klockan 13. Sen åkte jag hem och svidade om och packade ner grill, filtar och lite annat. Sen begav sig jag, Lotta & Malin bort till Östervångsparken där vi väntade in Teresia. Sen satt vi alla på vars en filt hela eftermiddagen & kvällen, grillade korv och snackade massor. Typ bästa eftermiddagen på länge! ♥
 
Idag är jag ledig och ställde inte klockan i morse, vilket resulterade i att jag vaknade runt halv 12. Men vet ni, det va riktigt skönt. Och i dag händer det inget speciellt förutom tränignen i kväll. Så jag ska bara sitta och verkligen njuta av att inte behöva göra ett skit. Love it!
 
I morgon drar helgen igång och jag jobbar kväll Fredag-Söndag. Men fina pengar blir det i slutändan.
 
Jag hoppas ni har eller få en fin dag. 
Puss & kram ♥
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0