Tulpaner och plugg

Hej finisar!
 
Oj vad allt har blivit så tokigt nu i och med att farfar gått bort, och att börja fokusera på plugget igen är rätt svårt. Men jag göra mitt bästa!
 
Har suttit och fixat en massa e-böcker och läst igenom kursguiden och lite sånt nu, och ska sätta mig och börja läsa litegrann. Dom har gett oss så himla bra läshänvisningar, så man är ju dum om man inte håller detta schemat nu liksom! Så ja, som sagt jag ska sätta mig och läsa, äta mina jordgubbar och dricka min pepsi Max.
 
I morgon är väl planen att jag ska fortsätta plugga och förhoppningsvis ska jag väl kunna dra mig till träningen också, motivationen försvann litegrann. Men så är det ibland, det går upp och ner och ibland ta livet över.
 
Men ni får ha en fin kväll. Puss ♥
 
Köpte hem tulpaner tidigare i dag, det livade upp tillvaron litegrann.
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0