Tentaångest?

Jag börjar känna mig rätt så lugn inför tentan på Fredag, sen om det är bra eller dåligt det vet jag inte?
Men nu ska jag strax packa ihop känner jag. Man ska sluta när man är på topp säger dom ju. Och jag har kört igenom alla test-tentor vi fått och läst igenom anteckningarna. I morgon ska jag träffa Gabriella och se om vi kan få ut något mer av detta eländet.Sen är det bara till att hålla tummarna. 
 
Jag tror jag ska få in ett träningspass i morgonkväll, så jag fokuserar på något annat.
 
Iallafall så var Rasmus & jag ute och tog bilder till min nya header nu ikväll. Kallt som attan var det kan jag säga!..men bilderna blev bra.
 
Nu ska jag käka kvällsmat och se på "dumburken"=tv.n ;)
 
Puss ❤️
Jag kan detta!!
 
 
Sneekpeek 
 











Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0