Söndagsfix

Hej mina hjärtan!
Jahap, då är jullovet slut i morgon då, och jag har bara två år kvar på min utbildning, heeelt galet! På Tordag har vi sista redovisningen i denna kursen, och på Måndag ska vi börja läsa specialpedagogik, vilken jag tror kommer bli väldigt intressant, det är ju inte matte så.. ;)
 
Idag har det varit en typisk Söndag, vilket innebär att handla inför veckan, göra massa matlådor och ja lite sånt. Sen har vi även firat pappa, en dag förtidigt dock men iallafall, med lite kinamat. Han fick massa fina presenter, och det va bara jättemysigt!

I morgon är det som sagt skola igen, och min grupp ska ses klockan 10 för att börja skriva på vår redovisning. Kommer nog sitta hela veckan med detta, och sen ha redovisning på Torsdag. Så man har att göra!
Men det bästa är ju att på Fredag ska jag träffa Fina Lotta & Malin för en lite fika. Och sen ska vi nog upp till Lotta på kvällen. Hur som helst så kommer det bli mys!! 
 
Nu ska jag göra massa andra "måste-saker", som att tvätta alla mina sminkpenslar och även måla naglarna :D
Ni får ha en mysig kväll.
Puss ♥
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0