Söndag och chill

Hej hjärtan!
Detta blir ett snabbt inlägg då vi ska iväg ut en runda nu. Man skulle kunna tro att våren redan kommit, då solen strålar fast det är -2 grader och riktigt kallt. Men det är ju klart sol är ju inte lika med vår, tyvärr.
Men den som väntar på något gott.
 
Detta året kommer nog bjuda på mycket roligheter tror jag, och speciellt eftersom att majoriteten av mina vänner fyller 25, så det kommer nog bli massa festligheter :D 
Något mer som väntar är ju att jag också blir 25, och att jag efter sommaren bara har 1,5 år kvar av högskolan och sen är jag färdig förskollärare!! Hm vad händer mer? JO, vi ska ju till Big slap i år igen, hoppas verkligen inte att jag får en jobbtid dagen efter..inget kul!
 
Ja det är vad jag kommer på just nu, som händer detta året.
Men ni får ha en fin Söndag. ♥
 
En bra hårdag, tack för den!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0