Planeringsfail & avfärgning

Suck, och där rök min planering för denna dagen!
Jaja, så blir det ibland, inget att stressa upp sig över. Jag vaknade liiiiite försent idag, och det jag skulle gjort i middags fick jag göra nu på eftermiddagen och det jag skulle göra på eftermiddagen får jag sätta mig och göra nu. Men, ja sånt är livet!
 
Så, jag stängde av klockan i sömnen och planen vara att plugga på eftermiddagen och även köra till tippen under dagen. Så jag fick skjuta på plugget en stund för att hinna med allt annat. 
Och nu har jag satt mig framför datorn, med avfärgning i håret och ska börja läsa litegrann...tur att jag är en kvällsmänniska och är pigg på kvällen. Och klockan är inte mer än 6 så jag hinner sitta här en stund. 
Nu är det ju bara det att jag vill läsa min solo-tidning också, och även färga mitt hår efter avfärgningen..nu får jag prioritera, haha! :D
 
Men ni får ha en fin kväll iallafall. Puss ♥
 
 
 
Jag bara MÅSTE  tipsa er om Colour B4 avfärgning! Seriöst, det är räddaren i nöden dom gånger som jag råkade färga håret liiiiiite för mörkt och inte blev nöjd. Då slänger man bara i detta, låter det värka i en timme och tada, du har samma hårfärg som innan färgningen!! Jag har sett att dom har denna på City gross och ÖoB, så har ni en hårkatastrof använd denna istället för att bleka ihjäl håret..mycket skonsammare!
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0