Ny telefon & snö

Hej mina hjärtan!
Alltså äntligen, efter snart 1,5 år med en totalt söndrig & sprucken telefon, så fixade jag en ny igår. En iPhone 6s, och jag är helt förälskad!
Kan ni förstå känslan när man kan ta selfies igen, hallå liksom! Hahaha!

Ja iallafall så ska jag sätta mig och plugga lite, går passa på nu innan Fredag. Ska dock träffa Gabriella på Torsdag och plugga det sista med henne tänkte jag.

Annars så blir det träning ikväll, äntligen tillbaka till rutinerna igen! Har ännu en gång gått med i en så "100 pass innan.." Grupp på Facebook, och denna gången är det 100 innan midsommar. Som en liten morot till mig själv liksom. Jag kom till 70 pass nu innan jul, så jag ska ju lätt fixa detta också. 

Så yes, ni får ha en fin dag. Och förresten, nu har snön hittat hit igen, mysigt.

Puss

R.I.P

Älskar den! 








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0