Lördag 16.e Januari

Halloj!
Vilken mysig kväll det blev i går med Lotta & Malin. Och jag fick min chokladpudding, haha! :D

Jag har nyss vaknat, och vi har inget planerat idag, och det är skönt men kanske lite frustrerande?! Så jag hoppas Rasmus har lust att hitta på något kul, så vi inte segar hela dagen.
Men nu först ska jag cykla och handla bullar, sen får se vad dagen bjuder på.

Puss❤️

Mina fina tjejer ❤️








Fick en kommentar på instagram ang youtube. Och nej, just nu kommer jag inte göra videos. Jag tycker helt enkelt inte att det är kul längre, och jag känner även att det sätter så himla stor press på mig om jag vill komma långt. Eller så är det jag som sätter den pressen, jag vet inte? Men jag känner att det är så mycket annat i mitt liv, som skolan  och min träning som är viktigare och som jag verkligen tycker är kul! Och det är svårt att sticka ut när det är så många fina och duktiga tjejer som gör videos.
Sen vill jag så klart tacka för dom kommentarer jag fått lite då och då, det värmer att ni tycker om det jag gör.
Och jag känner mig lite dum att jag inte kan göra det ni ber mig om.





Postat av: Sara

Hej Kajsa!
Jag undrar vilken matte du läste för att bli behörig till högskolan? Var det matte B eller motsvarande matte 2?

Jag själv håller nämligen på att läsa upp min matte. Är bara så sjukt tråkigt och det är svårt att hålla igång.

Svar: Hej Sara!
Jag läste faktiskt bara matte A. Tror det är 2b den kursen kallas för nu? :S

Ja så kul att du läser upp, och jag vet själv hur pest och pina det är. Tog mig två år att komma igenom matteboken för att motivationen inte fanns!
Men om du har ett mål att plugga vidare så se det framför dig, jag lovar det håller motivationen uppe.
Lycka till, kram <33
Kajsa Holmdahl

2016-01-17 @ 11:17:32

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0