En lugn dag

Hej hjärtan, hoppas allt är bra med er?
Med mig är det helt okej. Låg och pratade med Rasmus långt in på natten igår, och jag slockande nog inte förens närmare två. Idag tog jag ledigt från skolan, vi hade bara intro på den nya kursen, och har varit hemma och tagit det lungt.
Åkte ner och hjälpte pappa och Maja att lasta in möbler i hennes nya lägenhet nu i middags. Sen gick jag en runda på stan och fick med mig två klädesplagg. Fick även handlat lite på Dollar store och ÖoB också.
 
Och nu har jag placerat mig med täcket i soffan, och Tösen ligger och sover bredvid mig. Tror det blir väldigt lungt ikväll, känner att jag bara vill vara hemma. Så jag ska nog titta på film & måla i min målarbok.
Tänkte ta tag i plugget i morgon så jag inte börjar hamna efter, för det känns lite onödigt.
 
Ha en fin kväll.
Puss ♥
 
 
Äntligen klar med denna, usch vad jag kämpat. Så dryg, haha :D
 

 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0