Blåbärssmoothie

Hej vänner!
Något jag funderat på under denna veckan är hur i hela friden jag ska palla ha ett heltidsjobb sen? Seriöst, jag är så himla trött att jag bara vill slänga väckarklockan i golvet, vända på mig och somna om! Men det är ju klart, när man får in det som en rutin så blir man nog van tillslut...hoppas jag.
 
Iallafall så blev det en tidig dag i skolan igen, för vi skulle träna på vår redovisning inför i morgon. Men den kommer bli så himla bra! Är verkligen jättenöjd med det vi kommit fram till. Och det bästa är ju att vi inte gjort en redovisning där man bara står rakt upp och ner och pratar, för hur tråkigt är inte det egentligen? Nej vi har gjort en lite teater av hela alltet.  :D
 
Så jag ska strax trycka ut och packa ner alla papper och grejor vi ska ha med oss i morgon. Sen ska jag ta en riktigt skön dusch, träningpassen nu ikväll va helgalet!! :D Men idag kunde jag bocka av två pass (körde dubbla) till, så nu har jag gjort 5/100 pass, och det käns så himla härligt! 
 
Men vi hörs i morgon..klockan ringer redan halv 6..Blörk!
Puss ♥
 
 
Blåbärs smoothie efter träningen
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0