Tulpaner & glass

Hej hjärtan!
Ofrivillig bloggpaus i några dagar, hoppsan! Men jag har typ bara legat raklång i soffan Måndag & Tisdag. Och i dag åkte jag in till skolan för att ha examination, sen åkte jag hem och somnade gott i sängen tills Rasmus väckte mig en stor bukett tulpaner. Och  när han kom hem från träningen så hade han köpt glass till mig! Kärlek på hög nivå kan jag säga ❤️

Och nu sitter jag med färgklet i håret. Så är det när man bara tonar det och inte färgar, det håller typ bara en månad och sen börjar det se lite risigt ut igen. Ska beställa klipptid nu snart också..tråkig utgift för en fattig student, men det måste göras! Håret är slitet som...

Men nu ska jag strax skölja håret och sen hoppa i säng, i morgon ska jag skriva som tusan på min rapport, har skrivit massa stödpunkter och sånt, så detta kommer gå jättebra :D Måste även göra en video till youtube..är så sen i planeringen, men så går det när man inte haft någon röst.


Puss ❤️









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0