Onsdag 10.e Februari

Hej hjärtan!
Hoppas allt är bra med er och att er vecka varit bra hitintills.
Själv har det varit lite segt och frustrerat då jag suttit och skrivit på mitt diskussionsunderlag till debatten i skolan, och jag har typ en halv sida kvar att skriva sen ska jag skicka in det. (Detta med att skriva akademiskt är så himla svårt!)

Jag känner att denna kursen är lite smått jobbig, och jag känner mig rätt ofokuserad och har inte riktigt koll på läget. Dock så vet jag att det är andra som känner lite likadant. Sen har mina tankar varit på lite andra ställen än i skolan de senaste veckorna ❤️.
Men det är bara att bita ihop och göra det man ska, praktiken börjar om typ 1,5 månad och jag längtar som en tok! Har inte varit ute på förskolan/ haft praktik sen i februari förra året!! Känner att det varit väldigt mycket teoretiskt nu, och jag vill ut och pröva allt vi lärt oss!

Men iallafall, idag fortsätter plugget och sen ska jag måla klart min byrå, som jag skulle köpt på Ikea i veckan, men denna modellen hade utgått tyvärr. Så jag efterlyste en på en loppisida på Facebook, och jag hittade precis en sån jag ville ha! :D
Så nu ska lådorna målas vita och sen ska jag flytta över mitt smink, längtaaaar!!

Men ja, vad ska jag skriva mer? Kände att detta blev rätt långt..hehe. Men jag har börjat så smått med youtube igen, och det känns just nu himla bra. Ska försöka få upp videos på Måndagar & Torsdagar, eller det är planen iallafall.

Men ni får ha en fin dag så hörs vi.
Puss ❤️

Pyssel

Skulle vilja göra något sånt här också av gamla glossyboxar. Har dock slängt nästan alla, så jag får spara några kommande boxar. :) (Man behöver 4 st lådor)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0