TBT: December 2012

Här kommer en Throw back till December 2012. 
 
Pluggade första terminen på komvux. Noll motivation kan jag säga!
 
Julmyset började. 
 
Så mycket julmys. Och jag var så nöjd över att kunna ha en, om än liten,  julgran i min lilla lägenhet. 
 
Jag vann min Didrikson parkas från en tävling i Vecko Revyn. Nöjd tjej!
 
Massa bus i snön men lilla Zpike ♥ Saknar dig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Var på teater med Pau och såg Obevakad övergång. En pjäs som jag själv spelat på gymnasiet.
Blev funktionär på Friskis & Svettis. Slutade dock ca 1,5 år senare pga massor med klydd och bråk i föreningen. Palla det liksom! 
Jag tycker fortfarande om friskis, men håller mig till att vara vanlig motionär där. 
 
Lussebak
 
Var på Mcdonalds årliga personalfest. Åh ljuva minnen ♥
Och mina fina vänner som jag är grymt glad att ha kvar även efter jag slutade där.
 
Den 23.e firade vi jul hos mamma.
 
Julafton och massor med klappar
 
Blunda alla kids! 
Men jag fick vikariera för tomten den julen.
 
Sen kom mellandagarna och det blev en massa mys. Mellandagarna är nästan bättre än själva julafton, för då kan man verkligen ta det lungt, kolla på filmer som går på tv, äta överblivet julgodis och "leka" med sina julklappar, hahah! :D 
 
 
Nyårsafton kom och den firades med en massa vänner i Vellinge.
Måste för övrigt säga att holly shit vad snygg jag var här! Jag höll strikt på min träning och kost under denna perioden, och kände mig riktigt snygg den kvällen. 
 
 
 
Och detta var mitt December för 4 år sedan. 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0