Söndagschill

Hallå på er! Vilken Söndagsfeeling jag ligger inne med måste jag säga. Och fast än jag märker att en förkylning komma krypande igen, och känner mig både frusen och hängig så är jag ändå på bra humör.
 
Igår vad Rasmus iväg på julbord hela dagen lång och jag var gräsänka. Vilket slutade med att jag köpte hem god mat och hemmakvälls lösgodis och bullade upp mig i soffan och tittade på film hela kvällen. Så mys! Och idag vaknande båda två rätt så slöa.. Han bakis och jag trött då jag inte gick och la mig på rätt sida av dygnet, haha :D
Men vi fick på oss kläder och drog ner på stan en runda.
 
Sen åkte vi och köpte julgran, som nu står ute på balkongen och vänjer sig vid värmen. Så den ska vi klä nu i veckan tänkte vi, och jag älskar ju när granen kommer in för då är julkänslan komplett.
 
Iallafall så har vi nu myst ner oss i soffan med vars en dator och lite musik i bakgrunden, och bara chillar. Jag får se hur min hals mår i morgon, annars får jag strunta i skolan och se till att bli frisk i stället! Nästa nästa vecka ska vi börja skriva på vår rapport, så det känns lite mer viktigt att vara frisk tills dess än till en lektion i skolan..
 
Ha en fin kväll.
Puss ♥
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0