Mysig Lördag

Hej mina vänner! 

 
Idag är jag himla trött, men det var lätt värt det efter kvällen igår. Rasmus föräldrar, syster & hennes man var här på julmys. Och det var jättemysigt! Vi åt hemgjorda kalkonpiroger med en stor sallad till, och sen blev det massor med julgotter. Där bland annat mina oreotryfflar. Så nu får jag väl göra ett gäng till tills på julafton, haha :D
Efter det fick jag, för ovanligheten skull, göra lite "mini-spa" för Rasmus. Jag gjorde ansiktsmask, fixade naglarna och noppade till ögonbrynen lite. Ja killar behöver ju också sån lyx som vi tjejer har. Och Rasmus nästan somnade, så han var nöjd ;)
 
Idag är planen att träffa Sofia en runda och fika nere på espressohouse och snacka lite. Rasmus är iväg hela eftermiddagen och kvällen, så jag får underhålla mig själv, men det är jag ju så bra på :D
 
..Jag ska börja peppa för att jag i morgon klockan 16:00 har jullov, och faktiskt inte behöver plugga alls på hela detta lovet!! Det har inte hänt sen jag började plugga..hehe.. så det är skönt att få uppleva det en gång iallafall ;)
 
Ha en finfin dag, så hörs vi.
Puss ❤️
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0