Min underbara julafton

Hej snyggingar!
Jag hoppas att ni haft en lugn och skön julafton? Min var verkligen perfekt!
Redan den 23.e började julfirandet för oss då det blev uppesittarkväll+ julfirande hemma hos mamma och Urpo med både syster och bonussyskon. 
Och julafton firades hemma hos pappa med syster & farmor, SÅ MYSIGT! Och senare på kvällen åkte jag hem till Rasmus föräldrar en runda och sen åkte jag & Rasmus hem till pappas flickvän och avslutade kvällen där med lite spel och fortsatt julmys. Så överlag har denna julen varit så himla bra!
 
Och den blev inte sämre av att Rasmus överraskade mig med systemkameran som jag tänkt åka och köpa i dag. Vad sjutton har jag gjort för att förtjäna den mannen alltså?!! Så himla tacksam för allt jag fått och att jag har så himla fina familjer ♥
 
Idag är vi väldigt julbakis och med tanke på att vi inte var hemma förens närmare 02 i natt, hehehe...så har soffan varit vår bästa vän i dag och kommer nog fortsätta vara det hela kvällen också.
 
Ha en superfin juldag och mys ordentligt. 
Puss ♥
 
Julhelgen inledes med gofrukost nere på Systrar & Bönor. 
 

Julfirandet började hemma hos mamma den 23.e.
 
En styck julselfie
 
God jul önskar vi er alla.
 
Jag & fina lillasyster 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0