Jag känner livet igen!

Hej på er!
Äntligen kan jag börja skriva att jag är på bättringsvägen! Jag har nog sovit 12 timmar i natt om jag får gissa, men det behövdes då jag känner mig 100% bättre idag än igår. Iallafall så har jag precis, nästan, intagit frukost framför vår nypyntade julgran som åkte upp igårkväll, trots förkylning. Inget stoppar en där kan jag säga. Och nu är den uppe, och julkänslan är äntligen här! 
 
Dagens planer är att försöka kurera mig det sista så jag är pigg tills i morgon och helgen. Och i kväll ska vi bort till Rasmus föräldrar för att fira hans pappas födelsedag, så jag tror att jag måste slå in lite presenter också :)
 
Ha en fin dag allihopa, och förresten om jag mår bättre i morgon så tänkte jag spela in några videos till youtube. Om ni känner för det så kommentera jättegärna om det är något speciellt ni vill att jag ska göra? Jag har en sminkidé som jag ska spela in, en lite glammigare julsminkning tänkte jag. Men annars, som sagt så får ni supergärna lämna en liten kommentar.
 
 
Puss ♥
 
 
Årets julgran. I år köpte vi en kungsgran, får se om denna överlever julen ;)
 
Min nya favorit frukost förtillfället är havregrynsgröt med en klick äpplemos. Hade julskinkan inte varit uppäten..hihi..så hade jag tagit två bitar sån till också, på sidan så klart.
 
 


Postat av: Sanna

Hej! följt din youtubekanal sedan du startade den, isadorax2 om jag inte minns fel! Jag önskar julvideos, när du julbakar, julpyntar eller get ready with me när du berättar om julen. Ha det bra!!

Svar: Hej! Tack SÅ mycket för din kommentar, uppskattar det verkligen!Jag ska se vad jag kan komma på för något :D

Kram <3
Kajsa Holmdahl

2016-12-08 @ 15:53:44

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0