Frukost på stan

Hej finisar! Hoppas ni haft en bra start på helgen? 
Själv startade med himla bra då det bjöds på middag hos pappa igårkväll. Himla trevlig, och jag var inte hemma förens 01:00 på natten! Rasmus måste lite dåligt så han blev hemma.
 
Och i dag vaknade vi upp till strålande sol och jätteskönt väder ute. Så det blev en runda ner till stan med pappa & hans flicksvän för att käka frukost, vilket för min del blev två goda scones! Mätt och glad gick jag sen en runda på stan efter jag sagt hejdå till Rasmus som skulle på julbord och spadag med jobb. Så jag fick inhandlat lite julklappar och något litet till mig själv också.
 
Och sen klockan två har jag bara varit hemma och tagit det lungt, lyssnat på musik och suttit framför datorn. Ska börja fixa käk om någon timme, men vet inte alls vad jag är sugen på! Så det är prio ett att komma på.
 
 
Ni får iallafall ha en fin kväll.
Puss ♥
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0