Foreo LUNA Play

 

Igår fick jag en förtidig julklapp av Rasmus. En Foreo LUNA play som är ett litet rengöringsverktyg till ansiktet. Denna ska ta bort upp till 99,5 % av allt smuts och döda hudceller i ansiktet jämfört med om du bara tvättar ansiktet med händerna.

 

Jag tänkte köra med den varje kväll i en månad fram över, så får vi se om jag ser någon skillnad efter det. Mitt problemområden är min näsa och alla äckliga små pormaskar där, örk! Så jag får se om den gör någon skillnad på detta området..

 

Denna finns iallafall att köpa på ex. H&M, deras hemsida www.foreo.com och även på eleven.se. Den jag har är köpt på H&M och kostar 300:- , och då får du till två renföringskrämer också. Tyvärr så kan man inte ladda denna utan den funkar upp till 100 ggr, vilket blir ca 100 min då den ska användas i 1 minut på ansiktet.

 

Känner jag att denna är bra så kommer jag köpa den större versionen som kostar runt tusen lappen. Dyrt ja, men om den funkar så är det en investering ;)



Postat av: Emilia

Grymt bra tips! Jag har annat tips som jag brukar använda när man redan fått massa äckliga pormaskar....... det är Blackhead Killer ansiktsmask den är riktigt bra och drar verkligen ut alla pormaskar. Perfekt när man vill vara snygg till helgen. Brukar använda den en gång i veckan minst för bästa resultat långsiktigt. Här är en länk till deras sida http://www.blackhead.se/produkt/blackhead-killer-ansiktsmask-5pack/

Svar: Tack så mycket! Den brukar jag också använda, och tycker även den är galet bra :DKram
Kajsa Holmdahl

2017-01-03 @ 15:24:46
URL: http://www.blackhead.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0