Det stavas jullov

Hej på kvällskvisten!
Idag var det sista dagen i skolan och äntligen kan jag slappna av och njuta av att vara ledig i 3 hela veckor. Jag har verkligen längtat efter detta!
 
Terminen har gått superfort men den har ändå varit lite sådär småkrävande..och jobbig. Positivt är ju dock att jag hamnat på den bästa praktikplatsen någonsin och är så himla tacksam över detta ♥
 
Iallafall, igår blev det en långfika med Sofia och lilla Belle-bus, vilket var himla mysigt och kul. Fick ju en anledning att kika på söta små barnkläder också, och köra barnvagn. Och seriöst, hur svårt är inte det? Har aldrig känt mig så i vägen inne i en affär som när jag gick där med en barnvagn..well, well, det tiden kommer om några år :P
 
Nu ska jag kolla lite till på datorn, och njuta över att klockan inte behöver ställas i morgon och även att jag inte behöver öppna en enda kursbok under dessa veckorna.
 
Puss ♥
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0