Bit ihop och ta dig igenom!

Hejsan!
Så var det Måndag igen, och sista jäkla veckan i skolan!! Denna terminen har gått så himla fort och jag har inte hunnit stanna upp och reflektera riktigt över det.

Jag kan ju iallafall säga att jag verkligen spyr på skolan för tillfället, jag är så omotiverad, vill inget och känner bara stor frustration över att behöva ta mig ner till tåget och in till skolan. Så ja, men andra ord är jag skoltrött as f*ck..och vill bara ha lov nu, helst igår! Men som sagt, det är sista veckan nu och mellan den 19-22 ska jag och Emilia skriva vår rapport. Tiden kommer gå fort, det vet jag om.

Iallafall, helgen har varit lugn och inget speciellt har hänt. Igår hade jag & Rasmus 9,5 år tillsammans, men vi firar inte halvår så vi gjorde inger speciellt :P

Men iallafall, nu ska jag till skolan.
Kämpa på alla där ute.
Puss

bjuder på den första så kallat "puss-bilden" jag och Rasmus tog när vi precis blivit tillsammans


Postat av: En stolt följare

Hej Kajsa!
Måste bara ge dig beröm. Hur bra var inte din senaste youtube-video?
Gud vad du är naturlig framför kameran. Man märke verkligen hur kul du tycker det är! Glädjespridare!! Älskade kvalitén också. Ser verkligen fram emot fler videos med en så bra kvalité! Kan garantera dig att om du fortsätter såhär så kommer du nå ut till så många fler!
Önskar dels vloggar från dig! Skulle vara kul att få se en dag i ditt liv!
Ha det bra Kajsa! 😍

Svar: Men alltså, den kommentaren gjorde min dag! 😍 Tack så himla mycket för den peppen.

Kram 😄❤️❤️
Kajsa Holmdahl

2016-12-14 @ 16:32:55

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0