Ännu en sjuk dag och sjukdag nr 2.

God morgon finisar!
Fast än jag inte somnade förens halv 3 i natt..så vaknade jag ändå rätt så utvilad halv 11 i förmiddags. Jag fick dock lägga mig ute i soffan i natt, för att jag bara hostade & nös och väckte stackars Rasmus hela tiden, haha :D
Så soffan fick agera säng i natt, men jag har sovit rätt gott så det är ok. 
 
I dag har jag inte något alls planerat, förutom att bli frisk! Men om jag ska se något positivt, så är det att denna gången sitter förkylningen på näsan och inte halsen. När jag blev sjuk under praktiken i Oktober så satte sig förkylningen på halsen, och mina körtlar svullnade upp något fruktansvärt så jag hade ont hela månaden..inte kul :( Men iallafall, den sitter på näsan nu och jag är glad för det.
 

På tal om något annat. Jag vet inte hur många av er läsare som följer mig på Youtube, men jag tänkte att jag slänger in min senaste video här under och länkar min kanal HÄR. Så får ni gärna gå in och kika. Jag känner att jag verkligen fått upp ögonen för youtube igen, och speciellt för sminkningar. Vilket var anledningen till att jag startade min första kanal 2009. ;) 
Och om min plan går rätt så ska jag köpa en ny kamera, en systemkamera, under mellandagsrean så kvalitén blir ännu lite bättre. Åhhh, jag är så taggad!!! :D 
 
Hoppas ni har en finfin dag, och jag skickar en virituell kram till alla som är hemma och är sjuka. Ja, till er andra också så klart. 
Puss & Kram ♥
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0