Uppe med tuppen..say what?!

Halloj!
Lördagmorgon och klockan ringde 07:30...varför undrar man då? Jo, ja bokade in mig, för skojs skull,  på ett träningspass klockan 9:00 nu på morgonen. Och det var inget mer med det, bara att vakna, gå upp & käka frukost när klockan ringde.
 
Planerna för i dag är då att träna mellan 9-10. Sen ska jag ner till stan för att fixa det sista till Lottas present och sen ska jag hem och göra mig i ordning inför hennes 25-års fest i kväll. Tagga!
Och på tal om att tagga, så är det just nu Palmfestivalen i stan och i går tog jag & Rasmus en runda där nere för att käka lite och sedan mötte vi upp Linus & Sandra och tog 2 glas vin. Himla mysigt.
 
Men som sagt, nu taggar vi inför träning. Och det var faktiskt grymt längesedan jag tränade på morgonen..så vi får se hur detta går :P
 
Puss & kraaaam ♥
 
I går blev det en goe lunch i stan med pappa, Maja & hennes nya pojkvän. Himla mysigt, speciellt för att marknade redan dragit igång. Kul att titta på folk ;)
 
 
Denna mysmorgonen hade jag i Torsdags morse innan jag stack in till Malmö och shoppade loss. 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0