Trött & seg Måndag

Hej Augusti! Vi närmar oss skolstart & höst med stormsteg. Ja, jag längtar faktiskt ,så give me a break! Idag blev det jobb mellan 7:30-13 och nu håller jag på att tvätta en massa kläder här hemma. Men jag skulle helst bara vilja lägga mig raklång i sängen och typ sova i en vecka...
 
Ja, jag är lite grumpy cat i dag och jag vill inte göra något över huvudtaget, inte ens tvätta. Men sånna dagar har man ibland. Skönt att jag är ledig i morgon så jag få sova ut. Sen har jag kortvecka också, och jobbar bara Onsdag till Fredag resten av denna veckan. Och jag har två kortpass denna veckan också, vilket är skönt, kanske inte för plånboken men för kropp & knopp..
 
Iallafall så ska jag tvätta fördigt och grubba på om jag ska skippa kvällens träning, för jag är så himla trött och känner mig krasslig..ja det är synd om mig ;)
 
Puss och kram ♥
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0