Hitta peppen men längtar mycket framåt.

Hej mina vänner!
Idag är en rätt mysig dag måste jag säga. Regnet öser ner utanför fönstret, jag börjar inte jobba förens kvart i 2 och här sitter jag framför datorn.
Idag är även en dag av längtan. Jag längtar väldigt mycket tills skolan börjar, för jag vill bli klar med utbildningen och jobba med det jag vill jobba med. Sen längtar jag till vår resa till Mallorca i September. För denna sommaren har bestått av jobb, jobb & jobb. Och verkligen inget kul har hänt på hela sommaren. Och jag måste säga att det har gått både mig och Rasmus på nerverna, fast än vi försökt hitta på småsaker, men det är ju inte samma sak..
 
Sen längtar jag så mycket till hösten, som varje sommar dådå. Men hösten är himla mysig och så även vintern. Ja kanske inte Januari & Februari..då är man rätt trött på skiten. Fast just nu längtar jag bara till höstlöv, stövlar, halsdukar, tjocka jackor, regn & rusk, tända ljus och massa mys. 
Jepp, hösten är min favoritårstid. 
 
Men nu ska jag förbereda mig för jobb, och peppen är väl inte riktigt där. Men jag är ledig helgen som kommer, så jag använder det som motivation. 
 
Puss ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
Längtar du till hösten?
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0