Lycklig med trött som ett ålderdomshem

Då var dag 1 av 18 gjord på praktiken. Och jag är i sjunde himlen. Visst jag är trött som jag vet inte vad, och min mage är i duktigt uppror för att den nu ska få mat på bestämda tider och att jag även rör mig mer än vad jag brukar under dagarna, om man bortser från träningen då...och detta är bara efter en dag..hehe..kul! 

Men jag får se det positivt, för hoppningsvis lär den må bättre om några dagar och jag ser det som en chans att få ordning på mat & rutiner. Och kanske droppar man något litet kilo tills den 29.e, vi får väl se.

Hur som helst så har jag haft en grymt rolig dag! Först fick jag vara med på möte & reflektion/planering och efter det blev det massa lek och mys med barnen. Helt underbart! Och fast än jag fortfarande är grymt otrygg och nervös i min roll som blivande förskollärare, så tror jag det kommer ge med sig till slut.

Nu ska jag iallafall äta en tallrik fil och sen ska jag riva loss ett dubbelpass på Friskis, här ligger vi inte på latsidan kan jag säga!

Puss ❤️

Målet för denna praktiken är att inte röra några kakor eller godis som allt för ofta..okej, alltid(!) finns i p-rummet. Jag kör en proteinshake istället.
Bara för att jag vet att jag inte kan ta bara en kaka, utan det går åt helvete och tillslut har jag tryckt 4 st. Inte okej









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0