Hela helgen lång

Hej mina vänner!
Jag hoppas ni haft en trevlig helg? Jag har varit hemma i princip hela helgen, förutom i Fredagskväll.
Då blev det tjejkväll hemma hos Malin för att fira hennes födelsedag. Och Gud vilken trevlig kväll det blev! Det blev tacos, grönsaker med dippa och sen spelade vi Buzz, och det tv-spelet måste jag lätt köpa. För det är så roligt!

I Lördags var Rasmus iväg på svensexa hela dagen och jag fixade med en omtenta och sen låg jag och halvsov i sängen hela dagen..skönt!!
Igår var Rasmus vääldigt bakis..hahah!! Så vi låg i Vars en ände av soffan.

Och i dag ringde klockan 05:30, men jag var inte uppe förens 06:30. Nej jag skojar inte. Fy fan vad trött jag var i morse och ville verkligen inte gå upp. Så himla opepp. Men när jag väl kom till förskolan så var det himla roligt igen. Hur knäppt!

Men men, jag är här till halv 4 och sen ska jag hem till en kall Cola!!
Sen blir det äntligen träning ikväll också, jadåååå!!

Puss 













Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0