Förkyld!

Hej vänner!
Sen igår, eller egentligen sen i Måndags har jag känt i kroppen att jag började bli sjuk. Och jag skulle ju så klart träna, och där kom en liten förkylning..

Så idag blev jag hemma från praktiken, för jag vaknade upp snörvlig och jävlig. Fy säger jag bara!

Så jag har spenderat hela dagen i sängen och sovit och sovit. Och där i mellan har jag druckit massor med vatten och ja sprungit på toa, hahah!
Nu känner jag mig bättre, eller bra nog för att åka ut till förskolan i morgon.

Känns så jävla typiskt att man inte ska klara mer än 2 dagar på en förskola utan att man blir sjukt, pinsamt! Och speciellt när man måste bli hemma! Det känns ju verkligen som att man är framåt & vill något då..men ja, hellre hemma och sjuk en dag än att jobba sjuk och sen få bli hemma i 3-4 bara för att! 

Men i morgon kör vi igen!
Puss och god natt






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0