Tråkdag, bebis och sockerberoende

♥Halloj på kvällskviten!♥
 
Idag har varit en riktigt tråkig dag, och jag har verkligen inte gjort något alls! Typ bara tränat nu i kväll..Är sjukt glad för att jag kommit över 30-strecket i Facebook tävlingen "100 pass innan jul". Nu är det dock bara 70, eller nej föresten 69 pass kvar ( efter kvällens pass) , sen är jag i mål och har tränat 100 pass/ggr! Vilken skön känsla!
 
Men 30 är riktigt bra det också måste jag säga :D
 
Men som sagt, i dag har det inte hänt något allt. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig och sova riktigt gott. I morgon förmiddag ska jag träffa Lotta & Malin, för vi tänkte äta brunch eller en tidig lunch, ja eller något..vi får se hur det blir :D
 
Till två andra saker också bara. 
För det första så fick min barndomskompis en liten flicka i dag, och hon är SÅ söt! Och jag som är bebissjuk ( men inte redo för att skaffa en egen än ) typ dör ju av längtan att få gosa och snusa på bebis ♥
 
Och för det andra, jag hittade en grymt bra länk om sockerberoende HÄR . Hon skriver lite om hur hon känner och försöker takla det..Igenkänningsfaktorn är STOR kan jag säga..jävla mög problem är det!
 
Bjuder på en gammal bild sen i somras.
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0