Planering, struktur och en paus

Halloj!
Då var denna dagen snart slut, och så även jag.
Nu är det verkligen planering och struktur som gäller, annars kommer jag balla ur! Planerna ändrades drastiskt när vi inte kunde skriva det vi skulle på lunchen i dag, då dom ändrade tiderna på lektionerna och min skrivpartner inte kunde vara kvar när skolan slutat, vilket jag förstår fullt ut.
Så i morgon ska vi in tidigt som.. för att skriva det vi ska, tur att det inte är något som ska vara helt klart än. 
 
Så nu ska jag andas ut en liten stund och mysa ner mig i soffan bredvid en förkyld Sambo som kollar på fotboll, men jag ska läsa min solotidning istället.
Ha en mysig kväll, och hoppas att det inte regnar på er.
Puss♥
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0