Matlådefix

 
Hej på er!
 
Här står jag mitt i lagandet av veckans matlådor, flitig eller vad?
Denna veckan blir det pasta- & köttfärsgratäng, och jag tror att det kommer bli riktigt gott! Har aldrig gjort det förr, men jag är positivt inställd med att detta ska bli bra, så då blir det bra. :D
Idag blev det som sagt kalas för mamma och Maja, och som vanligt va det jättetrevlig, och mysigt! Kul att se mamma och Urpos nya kök nu också, superduperfint!!! 
 
I morgon är det dags för skolan igen, och då väntar även terminens första föreläsning..ska bli spännande detta. Men iallafall så ska jag fixa klart här, sen ska vi köra och handla pizza och sen ska jag läsa/plugga lite till.
 
Puss och kram, ha en mysig kväll på er ♥
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0